23948sdkhjf

International pris til dagligvarekoncern for glutenfrit produkt

Omhu flerkerne knækbrød med havsalt hædret på PLMA-konference i Amsterdam

Dagrofa har sikret sig en topplacering på den internationale private label-konference PLMA, der finder sted 20-21. maj i Amsterdam.

Knækbrødet, der er produceret for Dagrofa af specialbageriet Knæk & Bræk, løb med førstepladsen i kategorien “crackers & crispbreads” blandt 550 produkter fra 65 supermarkeder fordelt over 24 lande. Dommerne fremhævede produktets smag, duft og kvalitet – og ikke mindst, at det er glutenfrit.

Det oplyser Dagrofa i en pressemeddelelse.

- Vores partnerskab med Knæk & Bræk er stadig nyt, men det har fra starten føltes som det perfekte match. Allerede under et halvt år efter lanceringen kan vi fejre en international førsteplads – det er vi utroligt stolte af. At vi vinder en topplacering for fjerde år i træk understreger, at det kan betale sig at arbejde med at optimere egne produkter, både hvad angår kvalitet, design og miljø, siger Steffen Winther, chef for Private Label i Dagrofa.

Knækbrødet er en del af Omhu-serien, som blev lanceret tidligere i år og er bygget på principper om kvalitet, håndværk og nøje udvalgte ingredienser.

Ifølge Steffen Winther oplever man i Dagrofa god vækst i salget af egne mærker. 

- Særligt mærker vi faktisk, at kunderne igen begynder at vælge højkvalitetsvarer som fx vores Omhu-serie, siger han.

Artiklen er en del af temaet Dagligvarer.

Se nøgletal for:
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.061