23948sdkhjf

NiceHair.dk vil vinde E-handelsprisen via dialog med kunderne

Konkurrencen om årets E-handelspriser er benhård. NiceHair.dk sætter intensivt ind for igen i år at vinde E-handelsprisen ”Brugernes Favorit”.
Vejen til finalen går gennem dialog med kunderne, mener NiceHair.dk, der med sidste års pris fik styrket sin position på markedet.

- Sidste år troede vi slet ikke, at det var muligt for NiceHair.dk at vinde prisen - målet var at komme i top 3. Igen i år går vi målrettet efter at komme i finalen, men denne gang har vi også gjort en indsats, der skal øge muligheden for at vinde, hvis vi er så heldige at ende i finalen, fortæller Simon Elkjær, Marketingchef & Partner i NiceHair.dk til FDIH.

Hård konkurrence om at blive Brugernes Favorit
- De danske netbutikker er gået benhårdt ind i konkurrencen om at blive Brugernes Favorit ved E-handelsprisen 2014. 9.000 danskere har allerede stemt på deres favorit. Vi mærker en øget konkurrence i år fra netbutikker inden for alle brancher, og jeg glæder mig til at se, hvem der løber med prisen til prisuddelingen 22. maj i Falkonérsalen. Indtil videre fører NiceHair.dk, men meget kan nå at ændre sig endnu, inden konkurrencen lukker 1. maj, konstaterer Annette Falberg, adm. direktør i FDIH.

Dialog er løsningen til at få stemmer
For at vinde E-handelsprisen ”Brugernes Favorit” har NiceHair.dk i år ændret taktik og skruet helt op for indsatsen for at få kundernes stemmer – dialog er løsningen:

- Vi forsøger i år at få stemmer gennem dialog med vores kunder. Sidste år handlede om at komme i top 3, så det var 100 % push. I år ved vi, at det er muligt for os at komme i top 3, så vi har valgt at fokusere på dialogen med kunderne, så vi kan optimere de ting, der gør, at vi kan vinde, når vi kommer til finalen, fortæller Simon Elkjær.

Dialog skal føre Nicehair.dk til finalen
- Vi forsøger at involvere vores brugere så meget som muligt i alle vores tiltag. Det betyder, at både vores sortiment og vores features på vores hjemmeside er indkøbt eller udviklet på baggrund af forespørgsler fra kunder. Derfor tror vi, det er så naturligt for vores kunder at stemme på os, da de i forvejen er vant til en dialog med os på facebook, e-mails og andre medier, fortæller Simon Elkjær og uddyber taktikken:

- Vi var klar med en pop-up på vores hjemmeside allerede timer før, at FDIH åbnede afstemningen. Det var en taktik, som de andre i top 3 var hurtige til at kopiere. Derudover designede vi vores nyhedsbrev og vores hjemmeside til at opfordre vores kunder til at stemme på os, og på samme tid postede vi på vores Facebook-side med næsten 175.000 fans.

Dét betyder prisen Brugernes Favorit for NiceHair.dk
- At vi vandt prisen i 2013 har betydet, at NiceHair.dk er kommet på kortet som en større dansk webshop, der er kommet for at blive. På samme tid har det også gjort os klar over, at vi har fat i noget af det rigtige her i virksomheden. Hos NiceHair.dk er vi heldige at have nogle super dedikerede medarbejdere, der hver dag arbejder hårdt for, at NiceHair.dk skal være Danmarks bedste webshop, og hvis vi vinder igen, er prisen i særdeleshed tilegnet vores medarbejderes fantastiske indsats, slutter Simon Elkjær.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.159