23948sdkhjf

Danske iværksættere bag ny energidrik

Tre iværksættere fra Aalborg er sammen med en tysk partner klar til at lancere en ny energidrik i samtlige danske 7-Eleven butikker.
Voodoo Energy rammer i dag hele landet. Som en af de få spillere på markedet har danske Voodoo fået en seks måneder lang convenience eksklusivaftale med samtlige 195 7-Eleven butikker i Danmark.

- Hvorfor indtage kemi når du kan få hjælp fra naturens egne kræfter. Det spurgte vi os selv om for mere end 3 år siden, og i dag lancerer vi Voodoo Energy, der er 100 procent naturlig. Alle har brug for et kick i ny og næ. Om det er på vej hjem fra studierne eller klokken tre om natten til en god fest, så viser udviklingen, at vi danskere gerne tager lidt lovlig doping. Egenskaberne i Voodoo stimulerer din krop på en naturlig facon, der sikrer, at energien optages op til 25 procent hurtigere og giver energi i op til 25 procent længere tid sammenlignet med andre energidrikke på markedet. Vores smagstests viser desuden, at Voodoo Energys naturlige smag bonner rigtig godt ud hos forbrugerne og der er fantastisk respons på en kvalitativ unisex energi drik. Derfor tror vi på Voodoomania her i sensommeren, siger Martin Nielsen (foto), der sammen med Bjarke Johansen, Peter Lauritsen og Andreas Müller står bag den nye drik.

Udlandet er næste skridt
Voodoo Energy er et dansk produkt med hovedkontor i Aalborg og derfor bliver produktet også lanceret her først. Det jyske firma har dog allerede været i kontakt med adskillige lande om lancering af energidrikken. Voodoo-teamet tror på, at naturlighed og gennemsigtighed, samt en fest der varer hele natten, er fremtiden inden for energidrikke.

- Vi tror på, at Voodoo tager røven på markedet. Nutidens forbrugere er mere kritiske og stiller større krav til de produkter, de drikker og spiser. Det skal holde, hvad det lover, og Voodoo giver et naturligt kick til kroppen, så der kan festes hele natten. Og det tæller, siger Martin Nielsen, der selv blander Voodoo i sine cocktails for tiden. Vodka og gin er oplagte til den gode naturlige smag men også et 80’er hit som Pernod går åbenbart i synergi med Voodoo.

Voodoo rammer detailhandlen som et alternativ. En ny energidrik der består af bær og planter med positive egenskaber og en naturlig smag. Folkene bag Voodoo har været jorden rundt for at finde de bedste ingredienser og har været igennem utallige blindtests for at finde frem til den ultimativt bedste smag og mest effektive drik.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.063