23948sdkhjf

Hvordan får musik kunderne til at købe mere?

Kom på workshop og lær af forskerne

De fleste retailers har en idé om at musik påvirker kunder positivt, men hvordan gør den det, og kan man egentlig måle effekten?

Det er emnet for to kommende workshops, hvor der bliver gået i dybden med, hvad forskningen viser om musiks påvirkning af for eksempel opholdstid og omsætning.

- Vi ønsker at dele erfaringer og udvikle kundeoplevelsen i de fysiske butikker, med relevante retailers og andre dygtige kompetencer. Derfor har vi igen taget initiativ til to gratis workshops i København (28/2) og Aarhus (21/2). Vi er rigtigt glade for allerede at have samlet et hold med ledende personer fra Matas, BabySam, Bestseller, 7-11 og andre. Men vi har et par enkelte ledige pladser til den rigtige, fortæller Henrik Sand fra Musik I butikkerne, som står bag arrangementet.

Emnet for workshoppen er at lære af forskning og hinanden:  Hvordan påvirker musik kundernes adfærd og købelyst og hvordan kan effekten måles, så musikken kan målrettes endnu bedre.

Programmet ser overordnet sådan ud: 

1) Michael Friis Møller fra Wertt fortæller om bla. om sansernes betydning for den gode kunderejse 

2) Simon Kirk Nissen fra Musik i Butikkerne giver forskningsbaseret viden om, hvordan musik påvirker kunders adfærd og købelyst 

3) Frokost  

4) Erfaringsudveksling - hvordan bruger I musik i butikkerne og hvilke resultater har det givet? 

5) Henrik Sand tidligere chef på TV 2 Danmark On Air Promotion - nu Musik i Butikkerne - baseret på cases fra det virkelige liv, lærer du at omsætte de teoretiske redskaber til noget, du kan bruge i praksis 

6) Mads Voigt Hingelberg (aka Mr Big Data) fra Innovation Lab - hvordan måles effekten af tiltag i den fysiske butik ligesom i den online verden - og hvordan omsættes data til handling? 

Du kan se detaljeret program og tilmelde dig her: https://www.musikibutikkerne.dk/workshop/ 

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.08