23948sdkhjf

Klummehjørnet

Når politikerne smadrer bymidten

Lavere rente kan betyde genstart af mode- og designindustrien

Klumme: Wallets er porten til nemme betalinger og nye services

Klumme: En sportssommer i inklusionens lys
Klumme: Dagligvarebutikker uden for bymidten skader byen som handelssted
Klumme: Det er sund fornuft at frygte cyberangreb i detailbranchen
Klumme: Tre digitale strategier der styrker den fysiske detailhandel

Klumme: Det er dyrere at handle på kinesiske webshops, end vi tror

Klumme: Lad os gøre det nemme valg til det grønne valg

Klumme: Grav dataguldet op og styrk din forretning

Klumme: Restaurantbranchen skal tænke mere som detail - og omvendt
Klumme: Ny teknologi vil være en game changer for dansk detailhandel
Klumme: Indkøb i danske virksomheder skæmmes af svindel og misbrug - sådan kommer vi det til livs
Klumme: Fremtidens retail er AI, og danske retailere skal med på vognen
Klumme: Uden købmandskab går det slet ikke
Klumme: Ekstra sikkerhed ved betaling byder på en gylden forretningsmulighed
Er du klar til de nye ESG-krav - på godt og ondt?
Klumme: Gamification og nye AI-muligheder i detailhandlen

Klumme: Dette er dagligvarekædernes største udfordringer

Klumme: Husk at gå julehandlen mere sikkert i møde

Klumme: Misinformation, bias og rettigheder - etisk brug af AI i marketing

Klumme: Fremtidssikring af e-commerce? “Composable” er svaret
Klumme: Et AI-boost til omnichannel
Klumme: Tilbudsaviserne har stadigvæk deres eksistensberettigelse
Klumme: Selvstændige detaillister kan forhindre butiksdød i byen
Klumme: Cityforening må vågne op - og blive bedre!
Klumme: Flotte ord og intentioner er ikke nok, når vi snakker genanvendt elektronik
Klumme: Lyt til medarbejderne! Sådan ruster I jer til fremtiden
Klumme: Irma var - og bliver forhåbentlig igen - al dansk mads målestok
Klumme: Digital infrastruktur er erhvervslivets rammevilkår #1
Klumme: Retail Media er blevet Amazon og Walmarts store pengemaskine - nu følger nordiske detailkæder trop
Klumme: Alt for mange brands glemmer mobilen
KLUMME: Sproget er lige så vigtigt som produktet i e-commerce

Send til en kollega

0.094