23948sdkhjf

Elgiganten lancerer kundeklub

- Det er vigtigere end nogensinde før at ramme rigtigt så tidligt som muligt i købsprocessen, fortæller direktør.

Relevant information, særlige tilbud og VIP-adgang.

Det er blandt de nye fordele, som Elgigantens kunder kan se frem til, når virksomheden nu lancerer en ny kundeklub, fortæller administrerende direktør Peder Stedal. 

- Kundeklubben skal være med til at løfte os endnu et skridt ind i fremtiden, hvor både relevans og 1 til 1 markedsføring kommer til at spille en vigtig rolle i forholdet til vores kunder. Med kundeklubben kan vi nu blive endnu mere relevante for vores kunder og skræddersy tilbud til dem, så de får endnu bedre oplevelser hos os, siger Peder Stedal i en pressemeddelelse.

Hvert år tager Elgiganten imod over 12 millioner besøgende i varehusene og 40 millioner på nettet.

Med en kundemasse på den størrelse er det vigtigere end nogensinde at ramme rigtigt så tidligt som muligt i købsprocessen, fortæller direktøren.

Det giver ganske enkelt gladere kunder.

- Vi har rigtig mange kunder, og hvis vi ved mere om dem kan vi tilbyde dem endnu bedre kundeoplevelser. Derfor har vi set på forskellige måder vi kan bygge loyalitet på, og samtidig komme tættere på vores kunder. Målet er, at kunderne som besøger os, uafhængig af i hvilken kanal, skal få den hjælp og vejledning som skal til for at man bliver glad for sit valg, siger Peder Stedal.

- Vi har stor tro på at skræddersyede tilbud og relevant kommunikation er noget kunderne vil synes godt om. Samtidig mener vi også, at vi kan tilføre noget nyt til vores klubmedlemmer ved at have attraktive samarbejdspartnere og særlige tilbud. Derfor er vi glade for, at vi har fået lavet aftaler med nogle af de mest populære streamingtjenester, som vores kundeklubmedlemmer kan nyde godt af, forklarer han.

Se også: RetailNews tester de store elektronikforretninger online

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.172