23948sdkhjf

Føtex tester nyt koncept i to butikker

For seks år siden præsenterede Allan Riis cheferne for det daværende Dansk Supermarked for en idé til en række moderniseringer i bagerafdelingerne i Føtexkæden. 

Læs også: Salling Groups nye satsning runder milepæl

Idéen er siden blevet videreudviklet til et helt koncept, der nu skal afprøves i to Føtex-butikker i henholdsvis Svendborg og i Fredericia, hvor Allan Riis blev varehuschef for to år siden, fortæller Fredericia Dagblad

Det nye koncept betyder, at der skal være meget mere fastfood i bageren, som desuden skal være større, og så skal loftet sænkes for at give følelsen af at komme ind en bagerbutik.

- Jeg har villet bygge bagerafdelingen og kundeservice om, siden jeg startede her for to år siden, men først skulle vi lige have lavet posthus og apotek, fortæller Allan Riis. 

Ud over forandringerne i bageren bliver butikkens blomsterafdeling udvidet, og kundeserviceafdelingen bliver moderniseret. 

Kommenter på artiklen
Tip redaktionen
Udvalgte artikler

Send til en kollega

0.079