Landets to største dagligvarekoncerner satser nu begge benhårdt på at byde Nemlig.com op til dans på markedet for onlinesalg af dagligvarer.
Men om det nogensinde bliver en guldrandet forretning, er tvivlsomt.
Salling Group lancerede for nyligt hjemmelevering af dagligvarer i Storkøbenhavn via Føtex-kæden. Ambitionen er at erobre mindst 35 pct. a...
- Det bliver aldrig en forretning, som kommer til at tjene rigtigt mange penge
Salling Group lancerede for nyligt hjemmelevering af dagligvarer i Storkøbenhavn via Føtex-kæden. Ambitionen er at erobre mindst 35 pct. af dagligvaremarkedet online. Gerne mere. Foto: Liselotte Sabroe/Ritzau Scanpix
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til RetailNews, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer