23948sdkhjf

7-Eleven uddelte priser til årets bedste leverandører

| Af Redaktionen | Tip redaktionen om en historie

Traditionen tro kårede 7-Eleven årets leverandører til kædens årlige partnermøde, der fandt sted i Koncerthuset i DR Byen. Nestlé, Royal Unibrew, Carlsberg, The Protein Kitchen og CSM Nordic løb med hæder og applaus.

Den 12. september samlede 7-Eleven 250 leverandører og samarbejdspartnere i DR Koncerthuset for at gøre status på året, der var gået, men også for at kigge fremad, skriver virksomheden i en pressemeddelelse.

Læs også: Just Eat leger med tanken om levering af dagligvarer

Adm. direktør Jesper Østergaard gjorde status på et år med fin fremgang, inden kommerciel direktør Morten Vedel stod for kåringen af årets leverandører.

- I 7-Eleven vil vi gerne motivere til vinderkultur – sammen med vores partnere. Derfor vil vi gerne hædre de leverandører, som lægger sig i selen for at gøre en positiv forskel for vores forretning. Vi har brug for leverandører, som er motiveret til at finde nye veje til at skabe opmærksomhed, salg og flytte markedsandele. Leverandører som med nye idéer, produkter eller løsninger kan bidrage til, at 7-Eleven hele tiden opleves af kunderne som relevant og nyskabende, forklarer Morten Vedel.

Og vinderne blev …

I år var i alt 17 partnere nomineret i fem forskellige kategorier.

Læs også: 7-Eleven går til kamp mod supermarkeder

I kategorien ’årets nyhed’ vandt Nestlé for sit samarbejde med 7-Eleven i forbindelse med lanceringen af en helt ny type chokolade, KitKat Ruby. Nestlé gjorde meget ud af markedsføring bl.a. med inddragelse af influencere og med 7-Eleven som medafsender.

Vinder i kategorien ’årets only at 7-Eleven’ blev Royal Unibrew med sin Limited Edition Faxe Kondi Guldflaske, som kun er til salg i 7-Eleven i forbindelse med awardshowet; Guldtuben. Guldkondien er blevet bredt eksponeret på sociale medier af YouTubere og kendisser.

’Årets kampagne’ blev Carlsberg & Coca-Cola, der bakkede op om 7-Elevens store VM-kampagne med gratis flaskekølere til kunderne ved køb af Coca-Cola produkter i VM-perioden. Kampagnen fik forbrugerne til at indsamle de fem unikke spillertrøjer fra de forskellige deltagerlande.

I kategorien ’årets innovator’ vandt CSM Nordic for altid at være frisk på at udvikle, teste og komme med kreative input til nye spændende produkter i 7-Elevens mad- og bagerikategori.

Læs også: Trods flere års indsats: 7-Eleven kiosk lukker

The Protein Kitchen vandt i kategorien ’årets indsats’ for deres store engagement i altid at stille op til både større lokale events samt sampling-arrangementer på butiksniveau af alle deres sunde og spændende produkter.

- Vi under og beundrer de leverandører, som har modet og energien til at byde ind med nye gode ideer til vores samarbejde. Vi har et fantastisk samarbejde med alle vores leverandører, og det giver lidt af et kick, når vi sammen kan gøre det ekstra attraktivt for vores øverste chef, kunden, at komme i vores butikker, slutter Morten Vedel.

Hele Danmarks blærerøv Mads Christensen fik æren af at runde mødet af med en provokation af en livsstilsanalyse, der var med at sætte tanker i gang og tingene i perspektiv. Mødet sluttede med frokost til tonerne af liveoptræden fra Ida Corr.

Mere om: 7-eleven | leverandører
Hold dig opdateret med RetailNews
Kommentarer (0)
Forsiden lige nu

Arctic Group skal levere op mod halvdelen af varerne til ny detailkæde på Island

Nu skal Føtex være demensvenlig

Danskerne har indsamlet mere end 2,4 mio. plastiklåg til genanvendelse

Fastfoodkæde dømt for diskrimination

Rare Wine leverer ægte champagneregnskab

De nordjyske købmænd i Rare Wine har endnu engang formået at trylle kostbar vin, champagne og spiritus om til guld.

Babymad og Starbucks-kaffe hiver Nestlés salg i vejret

Den schweiziske fødevarekæmpe Nestlé solgte for næsten 600 milliarder kroner i 2018, viser regnskab.

Nyhedsbrev

S ved stadig ikke hvad en pakke cigaretter skal koste

Lidl sætter 300 nye produkter på hylderne

1

K til statsministerkandidater: Hvad skal tobak koste?

Danmark er verdensmestre i forbrug af økologisk mad

Danmark udbygger sit forspring som landet med størst økologisk markedsandel, viser nye globale økotal.

Ny salgsdirektør i SuperBrugsen

2

Salling Group lægger afstand til Coop

Salling Group buldrer frem, og afstanden til Coop bliver bare større i fremtiden, fortæller analyse.

Valentinsdag har for alvor fået fat i danskerne - og især i de unge

1

Flying Tiger sætter stop for nye butikker

Den eksplosive vækst i Flying Tiger gav høje ambitioner, men nu træder ledelsen på bremsen.

Dyrere øl sender Heinekens salg i vejret

Tefcold vil selv i Danmark

Ny formue klar til Too Good To Go

Joe & The Juices stifter stopper

Kaspar Basse afløses af sin næstkommanderende

HK Handel: BR-elever blev kimet ned

Eleverne i Top-Toy stod på bar bund, da kæden gik konkurs. Heldigvis viste der sig at være stor interesse i branchen for at få fingrene i eleverne.

Coop glad for emballage-stramning

Den gamle købmand skæmmer landsby: Øjebæer er en kæmpe udfordring

27 millioner skal hjælpe skoletrætte unge til et fritidsjob

Fra vådservietter til oksemørbrad: Kunder siger 'ja tak' på Facebook

Mange butikker er begyndt at slå ekstraordinære tilbud op på Facebook.

”Biker-Jens” bliver topchef i Coop

Barbie-dukker sikrer Legokonkurrent bedre regnskab end ventet

Stort flertal af danskerne vil hæve cigaretpris til 60 kroner

Håndværkere gjorde historisk fund under gulv i bryghus

Netto åbner butik i Sæby

Interflora giver halv million til ensomme danskere

Tenax tilbagekalder sild

Skal spare 350 millioner: Danish Crown skærer 400 stillinger

McDonald's strategiskifte sender omsætningen nedad

3F pudser fogedretten på omstridt slikgrossist

1

Carlsberg-formand vil gøre 250.000 udlandsdanskere til ambassadører

Bilka og Føtex dropper over en million sugerør af plastik

Lakserøgede sild kaldes tilbage: Indeholder hasselnødder

Se alle Medlemmernes egne nyheder

SSI Schäfer leverer automationsløsning til PostNord og Stadium

Tak til alle som besøgte os på vores stand på Stockholm furniture fair 2019

Mød PALOMAT® på LogiMAT 2019

Flemming fejrer 25 år som »Brandmand« i EL:CON

Danish IP Fair 2019 - The Next Big Thing

Konkurrence for studerende: Hvad er din vildeste idé til fremtidens grønne smart-cities?

Er din virksomhed forberedt på en hård Brexit?

Opdateret facadebelysning

For mindre end kr. 25 om dagen opnås højere indtjening og besparelse af CIT/bank omkostninger

Michael er udlært elektriker hos EL:CON – og ser frem mod nye projekter

Jakob er lærling hos EL:CON i Viborg – og fortsætter som udlært elektriker i Skive

Overskudsvarme fra køleanlæg bruges som fjernvarme

Internet of Things: Logistik bliver aldrig det samme igen

Det bliver obligatorisk for dig at sende elektroniske fakturaer til den offentlige sektor i Sverige

Q-System håndteringsløsning er med til at reducere omstillingstiden med 90%

Få hjælp til din bogføring med Billy Bogføringshjælp

SSI SCHÄFER udstiller på LogiMAT 2019

Stregkoder skaber stadig problemer i butikker

Pleiad Downlight til alle opgaver

UK virksomhed tilbyder distribution i Kina for baby- og børneprodukter

Røgeovnen, der betalte sig selv

Europas største messe for detailhandlen: EuroCIS, Dusseldorf 19. - 21. febr...

Forbo gør det grønne byggeri lettere: ”Vi skal ændre vanerne i byggebranch...

Overvejer du at investere i Dynamics 365?

Den internationale Partnering event Meet and Match i Berlin d. 6.-8. marts ...

Send til en kollega

0.129