Føtex har netop lanceret en ny strategi, og en del af den er også en ny indretning i butikken og øget fokus på sundhed. RetailNews var til stede til genåbningen af Føtex-butikken i Kokkedal, som er den første af kædens butikker, hvor den nye strategi er implementeret.
Der er en del af arbejdet, som Føtex allerede er i gang med. Men en del af...
Dagligvarekæde vil sætte mærkat på alle varer: Ny tænketank skal hjælpe med arbejdet
Det skal være mere tydeligt for kunden, hvor sund eller usund en vare er. Det skal helt ny tænketank hjælpe med

Føtex ønsker i fremtiden at markere alle sine varer efter, hvor sunde de er. Et bud på et system, kunne være Nutri-score, som allerede bruges i andre europæiske lande. Her har Føtex midlertidigt markeret sine varer for at illustrere, hvordan det kunne se ud. Foto: PR
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement