23948sdkhjf

SOCIALE MEDIER

Fremtidens butiksansatte skal skabe oplevelser og fortælle om det på sociale medier

6

Ejer af tøjbutik: 500 kvinders smædekampagne kostede 10 arbejdspladser

Danske virksomheder glemmer kunderne på de sociale medier

Ekspert opfordrer til at skrue ned for salgsindsatsen og op for kundedialogen.

Modevirksomhed fik 6000 influencer-ansøgninger på få timer

Familier overnatter i indkøbscenter

Rødovre Centrum har aldrig før fået så mange kommentarer på et opslag.

Lidl prikker til Aldi i kampen om åbne leverandørlister

Hos Aldi mener man, kæden var først til at offentliggøre leverandørlister for tekstiler og sko, men det var nu Lidl, pointerer den tyske ærkekonkurrent

Sådan klarer de danske virksomheder sig på Facebook

Ny undersøgelse har kigget på de 100 mest populære virksomheder i Danmark. Smykkefirma har flest likes.

Store kæder lader lokale tage ordet på Facebook

Tidligere på året oprettede Matas Facebook-sider for alle kædens butikker, og der er store fordele ved at gøre kommunikationen på sociale medier lokal.

Virksomheder spammer på Facebook

Inviterer du også folk, der liker dine opslag, til at følge din side? Det er forbudt, fastslår Forbrugerombudsmanden.

Vær varsom med kolleger på sociale medier

Datatilsynet: Nu hæfter I alle for Facebooks fejltrin

Fra Cykelsmeden Odder med 194 følgere på deres facebookside. Over supermarkedskæden Netto med 210.000 tilkoblede brugere - alle skal nu hente samtykke.

1

Nyt Matas-univers for de unge

Matas har stor succes med sin kundeklub, og nu vil virksomheden tale til de unge med beauty-universet Beame, der i høj grad skal leve på Instagram og Youtube.

Matas henter forstærkning i modebranchen

Tidligere direktør for Copenhagen Fashion Week og chefredaktør for Alt for Damerne skal stå for Matas' strategi på sociale medier.

Lidl er første dagligvarekæde med 250.000 fans på Facebook

Specialist i sociale medier fortæller, at updates i øjenhøjde, god kundeservice og humor er en vigtig del af opskriften på succes.

Falsk Facebook-opslag lukkede Kvickly

Tirsdag medførte en falsk anmeldelse af Kvickly i Silkeborg, at butikken omgående blev lukket.

Rådgivning på sociale medier skal løfte Matas

Matas har tirsdag morgen offentliggjort regnskab for tredje kvartal samt en ny, digital strategi.

61 år gammel spilafgift gør julekonkurrencer besværlige

Virksomheder, der har lavet konkurrencer på Facebook i julemåneden, skal betale spilafgift af præmier over 200 kr. Da afgiften blev indført i 1956 , kunne man få 3600 æg for beløbet.

Virksomheder skrotter jobcentre i jobjagt og tyr til sociale medier

Forbrugerombudsmanden politianmelder pibebutikker

Facebook-markedsplads vil gøre det lettere at handle lokalt

Facebooks virtuelle markedsplads rammer Danmark mandag, efter det er blevet lanceret i seks lande tidligere.

HerningCentret i shitstorm på Facebook

Måtte aflyse udskældt cirkus efter anklager om dyremishandling.

Undersøgelse: Disse modebrands er danskernes favoritter på internettet.

Sociale medier er virksomheders nye bedste ven

Supermarkeder kæmper om kunderne på sociale medier

"Det har ikke været billigt at få så mange følgere," siger markedsføringsekspert.

Send til en kollega

0.067